[O1] wymiana łącznika stabilizatora w OI kombi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcinhaps
    Classic
    • 2010
    • 2

    [O1] wymiana łącznika stabilizatora w OI kombi

    Można odłączyć.Skasują się tylko wskazania komputera i zegarek.
    marcinhaps
  • lipski
    Classic
    • 2009
    • 5

    #2
    [O1] wymiana łącznika stabilizatora w OI kombi

    Jaki łącznik według Was jest lepszy - oryginalny plastikowy czy metalowy zamiennik np Febi.
    Osobiście wziąłem ten metalowy zamiennik bo plastik jak to plastik zawsze pęknie
    Octavia kombi '99 1,9 TDI AGR
    Polubiłem diesla

    Komentarz

    • DWoźniak
      Classic
      • 2007
      • 12

      #3
      Wymieniałem i u siebie na plastikowy (R) ale po ok. 15-17k km musialem prawy wymienic na nowy, a bedac "pod spodem" stwierdzilem, ze lewy tez sie kwalifikuje... tak wiec mysle, że metalowy powinien posłużyć ci dluzej ......

      Komentarz

      • phrix
        L&K
        • 2007
        • 1000
        • Audi
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Stanowczo metalowy, plastikowy zwlasza w kombicy lubi sie wylamac w terenie :diabelski_usmiech
        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

        _

        Komentarz

        • ediada
          Ambiente
          • 2008
          • 156
          • Octavia III combi (5E5)
          • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

          #5
          Witam,
          Kontynuując wątek proszę o Wasze opinie czy lepszy łącznik stabilizatora to plastikowy oryginał czy może metalowy Lemforder ?
          Pozdrawiam
          zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
          "Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10960
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            a ja powiem odwrotnie :diabelski_usmiech
            miałem i plastikowe i metalowe
            a jeżdżę dużo po terenie
            i metalowe lemfordery (czyli oryginały) to o kant dupy rozbić
            może nie pękły, ale tuleje sięwyrobiły i waliły strasznie
            jeżdżę na kolejnych platikowych i jest cacy
            co prawda po jakimś przebiegu się urwą, ale to normalne i koszt nieduży

            uważam, że na dziury metalowe są za sztywne i wybijają się
            a platikowe jednak troszkę amortyzują
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            Pracuję...